HTML

Lépések az életem megváltoztatásáért

A blogom célja, hogy az anyagi függetlenséget megteremtsem úgy, hogy akik velem tartanak, ugyanezt érhessék el. Ezen kívül közzéteszek néhány dolgot, ami fontos az életemben.

Linkblog

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Majd meglátom, hogy minden jobb lesz! 1.rész

2007.10.21. 21:59 Fügi Bea

Na ez az, amiben bízom, mert ennél csak jobb lehet. Szóval, most úgy érzem, hogy tennem kell valamit, hogy minden MÁS és JOBB legyen, mert nem túl szórakoztató sokáig a gödör mélyéről figyelni. Szép lassan, de biztosan kimászom belőle, mert én is többet akarok. Igazán még soha nem voltam teljesen a felszínen, mert talán nem eléggé akartam, de most megmutatom magamnak! :)

Első lépés:
Elmentem egy kiképzőtáborba. Persze ez nem olyan, mint amire először gondoltam, szóval nem afféle katonai dolog, hanem ez az Online Marketing Kiképzőtábor. Sátor és túlélőcsomag nem volt nálam, viszont vittem egy laptopot, meg papírokat és néhány tollat, amiből sohasem elég, mert amikor kell biztos, hogy egyet sem találok. Ez valami megmagyarázhatatlan dolog az életemben.
Szóval a tábor:
 
Itt tanultam meg, hogy hogyan kell elindítanom valamit a fent említettek érdekében, azért, hogy ne én tartsam el a bankokat, hanem ők engem. Ezen kívül el kellene jutnom szebbnél szebb helyekre a világban, többek közt Tahitire. Itt fantasztikusan tiszta a környezet és itt terem az a gyümölcs, ami már 6 éve meghatározója az életemnek és élőben szeretném látni. A laptopot jó, hogy elvittem, mert volt mire tennem a mappát, amiben az üres lapokat tároltam, amikre aztán jegyzeteltem. Szóval ez a kedves kis hordozható dolog nem volt hajlandó az előadóteremben levő vezeték nélküli internethez kapcsolódni, így hát jobb híján asztalnak használtam.
Az egyik fő téma a blogkészítés volt, ezt gyakorolom most éppen.
A következő írásomban, már közelebb kerülök ahhoz, hogy megmutas-
sam miért is teszem mindezt.

 

                                           Tahiti szigete
               Morinda Citrifolia (Noni)
       Tahitian Noni Juice

1 komment

Címkék: online marketing tahiti tahitian noni juice

A bejegyzés trackback címe:

https://fugibea.blog.hu/api/trackback/id/tr13203262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dkati 2007.11.20. 20:03:47

Hajrá Bea! Nagyon szépek a képek, jó a tartalom, és ahogy látom, van még egy kiadó hely azon a kis szigeten! Az a hely a tiéd!
Várom majd a képeslapot!
Kati
süti beállítások módosítása